فریادسکوت

 

وقتی تو شب گم میشدم  ، ستاره شب شکن نبود

میون این شب زده ها ، کسی به فکر من نبود

 

 وقتی تو شب گم میشدم ، هم خونه خواب گل میدید

 

هم سایه از خوشه ی خواب،  سبد سبد خنده میچید

 

اواز خونه کوچه ها ، شعراشو از یاد برده بود

چراغها خوابیده بودن ، شعلشونو باد برده بود

 

اخ اگه شب شیشه ای بود ، پل به ستاره میزدم

 

شکسته اینه ی شبو نیزه یه خورشید میشدم

 

اخ اگه مرگ امون میداد ، دوباره باغ میشدم

 

تو رگ یخ بسته ی شب نبز چراغ میشدم

 

وقتی تو شب گم میشدم  ، ستاره شب شکن نبود

 

میون این شب زده ها ، کسی به فکر من نبود

 

اخ که تو اقیانوس شب ، سوختنمو کسی ندید

 

تو برزخ بیداد شب ، کسی به دادم نرسید

 

وقتی تو شب گم میشدم ، دلم میخواست شعله بشم

 

رو سایه های یخ زده ، دسته نوازش بکشم

 

دلم میخواست اشتی بدم ، تگرگو با اقاقیا

 

خورشید مهربونی رو ، مهمون کنم به خونه ها

 

اخ اگه مرگ امون میداد ، دوباره باغ میشدم

 

تو رگ یخ بسته ی شب نبز چراغ میشدم

 

وقتی تو شب گم میشدم  ، ستاره شب شکن نبود

 

میون این شب زده ها ، کسی به فکر من نبود

 

وقتی تو شب گم میشدم ، هم خونه خواب گل میدید

 

هم سایه از خوشه ی خواب، سبد سبد خنده میچید


http://photos.igougo.com/images/p403855-Sarasota-Romantic_sunset_walk_in_Sarasota.jpg



نظرات شما عزیزان:

تیم حرفه ای تجاری
ساعت0:02---14 ارديبهشت 1391
آنچه همه این موارد تبلیغی و پیغامی برای شما دارند جز سرگرمی نیست لحظه ای فکر کنید که اگر بتوانید خودتان از همین فردا مدیر درآمدزائی برای خود باشید ( نه کلیک کردن و کارهای بیهوده) بلکه انجام تجارتی که بانک های جهانی و سرمایه گذاران بزرگ انجام می دهند ابتدا در اینترنت بخوبی تحقیق کنید و اگر مایل بودید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید حداقل هزینه ماهیانه خود را براحتی کسب کنید و یا آنچه را در ذهنتان می گذرد
اولین تیم تخصصی و حرفه ای تفسیر بازار های مالی و فارکس در ایران
DaneshForex.LoxBlog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت14:11توسط حسین آسکانی | |